torsdag 2 maj 2013

Vår Pappa ♥

Vi har blivit sjuka. Jag vaknade för ca 1h sen. Har vart sängliggande nästan hela dagen. (M) var i skolan idag och gick direkt till sängen när hon kom hem igen. Jag smsade henne.

(J): Kan du göra chicken nuggets?
(M): Kan du göra e typ döende
(J): Jag me :( mår illa.
(M): Aa jag med. Fråga padre, jag kan ej röra på mig.

Kunde inte heller röra på mig så smsade pappa.

(J): Kan du göra chicken nuggets?
(P): Har vi chicken nuggets?
(J): Ja, i gråa fysen
(P): Ok!

Trodde aldrig han skulle gå med på det. Haha. Det var rätt awesome. Vi blev glada :D (M) o jag vaknade upp för chicken nuggets och (M) råkade spilla mörkröd saft på sin tröja. Den har vit färg på sig.

(M): Åhh nej! Kan man få bort fläcken från det vita?!
(J): Tvätta den.
(M): Med vadå?
(J): Vatten.

Yeeah vi är sjuka :((((((((((((

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar