måndag 1 december 2014

INREDNING & DECORATION

Nu har jag äntligen lagt tid på att skriva detta inlägg. Jag har tänkt på att börja blogga om inredning. Jag är helt besatt på inredning och jag brukar söka massa bilder för inspiration så varför inte dela med mina intressen här?
Det kanske orealistiska i och med att jag är student, men varför inte drömma om det? Det är ju meningen med livet att drömma.
Jag kanske lyckas inspirera andra med något som jag brinner för under min fritid, vem vet.
Jag är ingen proffs men jag går utöver min definitioner och beskrivningar som jag hoppas ni kommer att förstå.


Mitt första inlägg kommer bestå av fiskbens golv! Såg en massa bilder på pinterest och kunde inte märka hur fint det såg ut. Det ser ut som konst på golvet. Något mer modernt känsla och jag tycker det passar bra med neutrala färger eller även trä. 
Jag valde ut några bilder som inspiration, vad tycker ni? Om jag hade grönt golv hade det nog varit as grymt om den var gjord av jade, men det hade nog kostat en förmögenhet. 
Min favorit måste nog vara bild nr 2. En mer down to earth bohemian style och sedan bild nr 1. mer classy clique. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar