torsdag 26 februari 2015

Rue Des Rosiers + Blonde Ultime

Köpte den här tröjan ett tag sedan fast har glömt att lägga upp. Köpte till några småsaker också när jag var ute och handlade i Västerås. 

Jag köpte en ny hårprodukt från Schwarzkoft blonde Ultime! Den ska tydligen ljusa upp håret med 2 nyanser. Jag sprayade lite på håret efter duschen och det fungerade faktiskt!

Dock läste jag bipacket efteråt att det är inte till för blonderat, permanenta hårfärg och skadat hår. 
Dvs allt som jag har, snacka om att mitt hår blev ännu mer sliten efter att jag använde produkten. Däremot så blekte den mitt hår som det stod att den skulle! 
Jag är nöjd att produkten höll sig till sin användning och jag fick ljusare dipdyle. Jag får inte använda den mer och rekomenderar verkligen att inte använda den om du har slitet hår eller färgat, det slet verkligen skiten ur mina toppar. 

Fast om man inte har skadat hår etc och inte vill färga eftersom det skadar mer så går det att använda den här produkten som en supplement istället. Dock hade jag redan ljusare hår innan kanske därför resultatet blev mer drastiskt! Så tänk på det! Men jag tror mitt slutliga svar är att tona håret eftersom det är mest skonsamt för ditt hår. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar