torsdag 13 november 2014

Bloggpaus Ish

Det var ett tag sedan Julia och jag bloggade. Det känns som det är dags för en bloggpaus. Vi kanske postar ett inlägg någon gång. Dock är det så att vi båda är helt upptagna med livet och inte har tid att blogga direkt. 

Jag har 100sidor att läsa i min ena lag bok tills på måndag och jag ska ha besök av Julia och Henrik nu i helgen. Så det kommer bli mycket att läsa idag och på söndag kväll! 

Det kommer bli najs med besök, har aldrig haft 2 personer hos mig samtidigt. Mysigt! Mina föräldrar ska komma med micro också, jag är så lycklig! Ingen mer värma mat med stekpanna!! Wohoo!


Dags att läsa, jag behöver städa också innan de kommer. Det måste ju se lite prydligt ut innan man tar emot besök! Hohohoho Ha det så bra allihop! Jag ska försöka blogga när jag har tid, dock kan jag inte lova något eftersom den här perioden ska vara vår "bloggpaus" moment. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar