fredag 5 september 2014

En bra dag!

Idag började jag dagen med att träffa Henrik. Vi skulle hämta ut ett paket som jag hade beställt. Jag har köpt ett par AKG hörlurar. Den hade massa repor och jag blev ganska ledsen. Jag får verkligen OCD när det kommer till min elektronik - som måste vara i bästa skick. Om det finns repor på den, så är det jag som ska göra det. Fast den här hade otroligt mycket repor och  det kändes bara jobbigt. Nu måste jag vänta på en ny och kontakta dem osv. Fast det är nog ingen fara för jag har inte värsta bråttom med att ha dem och troligtvis får jag bara ett par nya. Om inte då blir jag sur...

Bild tagen från internet.

Efter det käkade Henrik och jag lunch på Jensens Böfhus. Hade en stämpelhäfte som gav mig en gratis rumpstek. Det var rätt nice.


Henrik körde på lunchbiff.

Första gången Henrik tar bild på mig med min mat.
Han verkligen hatar selfies och instagram osv. Haha.
Men han erbjöd att göra det och det kändes AWESOME!

Efterrätt. Sååå gott.

Efter maten fick jag bästa nyheten. HAR FÅTT JOBB!! Det gjorde min dag. Bästa nyheten jag kan få just nu. Ska jobba hos Parfym igen och det känns toppen. Ska jobba administrativt, vilket är drömmen. Chefen pratade eventuellt om bokföring och jag typ dog. Det enda jag vill göra typ. Hahaha. Är så glad nu. Och kan äntligen bli rikare. Höhö. Hoppas bara att jag kan göra bra ifrån mig så att han inte ångrar sig. Haha. Nej men, det ska gå bra. 101%

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar