tisdag 2 september 2014

Dag #1 Tillbaka till Västerås

Är i Västerås nu, dags att börja plugget igen och tillbaka till studentlivet! 


Det var en stressig morgon, var helt stressad och sjuk. Jag packade allt snabbt och städade, dock blev jag klar tidigare än planerat så jag och Julia stack till Skärholmen centrum och kollade runt butikerna. Det var helt tomt kl. 10! Najs! Sen stressade vi hem för jag kom på att jag behövde dra till jobbet för at lämna tillbaka uniform etc! Vid 12 gick tåget så jag var helt svettig och kunde inte andas. Där träffade jag Wille och hoppade på tåget. Vi såg på filmen "Movie 43", det är en massa kändisar med i filmen. Den var rolig men inte värsta grejen skulle jag säga... 


När vi kom fram lämnade vi våra väskor i lägenheten. Vi fixade studentinternet och sedan bjöd Wille middag på Jensens böffhouse! 

Det var ett tag sedan jag åt där men det var gott! ^_^ När vi kom tillbaka till lägenheten började vi unpacka och städa! Det är helt kaos, jag har för mycket grejer! Får fortsätta imorgon efter skolan! Ska sova strax är helt död! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar