söndag 21 september 2014

Jävla hotdog

Har jobbat som heltidsanställd i tio dagar nu. Det känns bra. Nästa vecka flyttar vi till nya lokaler. Kanske på onsdag. Haha. Vi kommer att flytta till Rådmansgatan, så det kommer ta längre tid att åka till jobbet men åtminstone så slipper vi alla flugor! Bananflugor, stora flugor osv. Hatar dem!


Brukar normalt inte äta lunch på jobbet. Men kände att jag var hungrig så jag stack till grillen och köpte denna french hotdog. Gissa vad den kostade!!!

Ser ni juicy-licious-såsen.
Hotdog + läsk = 60kr.
Regrets lite. Kunde taggat till Donken o typ fått en hel meny för priset.

Hur som helst, den mättade för stunden. Mannen som jobbade på grillen frågade mig om jag ville ha en stor korv eller liten korv? Han hade även en brytning så jag förstod liksom inte vad han sa. Så sa jag bara ''va''.. han upprepade. Då trodde jag att han menade ifall jag ville ha grillad eller kokt korv (då det står så på skylten). Då sa han bara ''va''. Brutalt svårt att köpa en hotdog asså. Haha, men det löste ju sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar