lördag 27 september 2014

Texas Longhorn Burgers

Igår kom Marsha och Henrik till vår (Satu+moi) arbetsplats. Efter jobbet åkte vi till T-centralen för att shoppa lite. Det blev dock inte så mycket shopping. Det var nog bara Henrik som hann handla saker.

Efter det kom Darion och vi gick till Kungshallen för att äta. Vi bestämde oss för att äta massiva hamburgare. Skojar inte, doooog. Men det var värt det.

Vi körde då på Texas Longhorn Burgers. 
Hamburgaren kostade 99kr och sedan läsken var för 24kr.
Väntetiden var väldigt bra. Vi behövde inte vänta värsta länge och jag hatar att vänta på mat. Bokstavligen. Jag har någon gång fått vänta en timme för min mat och då kändes det som att man svältes till döds. Fast inte i det här fallet. Det gick rätt snabbt och jag tror vi alla fick matkoma! Kanske inte Satu som ändå kunde tänka på efterrätt! Haha, alltså CREDS till Satu.



Jag började med att äta pommesen, vilket fick mig att börja känna mig mätt på dem. Hade då inte ens börjat på hamburgaren. Haha, Marsha och jag bara SLÄPP POMMESEN och börja på hamburgaren istället. Sen dog vi lite men fortsatte att äta. Måste ju äta upp hela!

Gruppbild typ-ish. Haha.


Enda nackdelen med att äta i/på Kungshallen är att hitta sittplatser! Det är en av anledningarna till varför jag ogillar att äta där. Typ nästan omöjligt att hitta platser, fast på samma gång så har man ändå alltid lyckats. Så helt omöjligt är det inte. Men, bara känslan av att det är fullt med folk och att man måste kriga för plats.


Trots vår matkoma så körde vi på fika efter maten!
Haha, på sätt o vis går det ju inte att inte ha efterrätt..typ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar