lördag 12 juli 2014

Be Yourself

Idag träffade jag några gamla klasskompisar från grundskolan. Det var trevligt men jag hann inte snacka så mycket med dom. Man lägger dessutom märke på hur mycket man har växt ifrån varandra. Vi brukade hänga 24/7 som barn, ända upp till 9:an innan alla splittrades under gymnasietiden. Vissa förändras men andra inte. Fast i slutändan så hänger man med dom man egentligen vill vara med.
Det känns skönt att jag inte behöver leva upp till den statusen man hade i grundskolan.
Jag känner mig jättefri nu, att jag kan vara mig själv och ha andra vänner som accepterar mitt konstiga jag.


Hur som helst träffade Yen och Henrik. Vi åkte till Hornstull och åt på Akki Sushi. Vi beställde en familjesushi med 30 bitar! Det var as gott, vi älskar sushi. En stort rekommendation för sushikäk!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar