torsdag 24 juli 2014

Skärholmen Centrum

Idag gick vi runt med morsan i Skärholmen Centrum. Vi åt lite kebab/gyros med bröd och gick runt butikerna. Det var trevligt, vi hann köpa några grejer också. 
Glass i stora lass!

Pink everything, äntligen fick jag en rosa banan skal… Jag brukar alltid ha med en banan i väskan när jag ska till skolan eller något. (TACK JULIA) sedan köpte jag en gullig, liten Body Splash Pink Blossom från H&M. 

Lite "kristall" dekor. 
 Det var halva rea-priset i Åhlens. Köpte lite servetter för 4,5kr. Billigt, hehe.

Julia köpte även denna coola grej för köket. Man kan snurra den 360 grader samt lägga mat i skålarna. 
Sist men inte minst min lilla bur som jag krigade för. Jag hade beslutångest så att jag inte kunde napa. Jag åkte hela vägen tillbaka till Skärholmen C för att köpa den. Jag träffade Satu också och vi åt lite Honey Comb. Det var första gången som vi hörde brandalarmet tjuta där. När vi kom ut efter 1 år, märkte jag att jag hade glömt min väska med plånbok, mobil och allt. Snacka om jag fick årets panik och sprang tillbaka, som tur hade kvinnan som jobbat där tagit in den. Allt löste sig tillslut. Alla lever och Satu kan åka till New York, hahahaha. Aja hoppas ni hade en trevlig dag också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar