onsdag 23 juli 2014

Favorit Q/A x2

Det var ett tag sedan jag bloggade. Har haft fullt upp med mitt ''föreviga sommarlov''. Jag slutade mitt jobb för kanske en månad sedan och har istället fokuserat på plugget. Snart är jag klar med min utbildning och får mitt diplom! Yippie-ki-yay-motherfucker. Har slutskrivning i slutet av denna månad och sedan börjar mitt riktiga ''föreviga sommarlov''. 

Hur som helst, såg att Marsha hade gjort en Q/A så snodde hennes rakt av men med min version. 

Q/A:
Favorit färg: Svart/Röd/Rosa
Favorit mat: Hamburgare
Favorit snack: Chips och LAKRITS! (Älskar saltlakrits, typ kan inte leva utan)
Favorit film: The Hunger Games
Favorit djur: Hund 
Favorit blomma: Plastblomma
Favorit tårta: Prinsesstårta
Favorit smak på glass: Vanilj
Favorit läsk: Pepsi eller 7-up
Favorit dryck: Strawberrydaquiri
Favorit godis: Lakrits, lakrits och LAKRITS!
Favorit sak att göra på fritiden: Tv-serier
Favorit serie: The Vampire Diaries
Favorit merchandise: Inget. Magnet?
Favorit hobby: Sjunga och irritera med min vackra röst ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar