måndag 28 juli 2014

Utmattad efter 15km promenad


Min fitbit förklarar rubriken. Jag har promenerat hela dagen. Jag är super trött, jag började dagen med att luncha med Satu. Vi åt lite take away sushi från Sushi Yama. Det var as gott och as skönt eftersom de har AC i köket. Vi snackade en massa och det var trevligt, men sen behövde hon jobba vidare.

 Sedan stack jag till stan och träffa min klasskompis Klaudia från MDH. Vi gick runt i stan och catch up. Snackade om skolan och vad som har hänt under lovet. Det var trevligt, förutom att båda inte har pengar och ville shoppa mycket. Dock, köpte hon en massa haha, det var inte mitt fel… Men efter ett tag sa jag stop no more, och stack till Sushi Yama igen. Jag åt alltså Alaska rolls 2 gånger idag. Var jätte sömnig efteråt och stack hem. 


När jag var hemma ville jag bara dö. Var så himla trött, jag ångrade mig att jag skulle gå på promenad med Amanda, men ville verkligen träffa henne. Vid 8 stack vi ut och promenerade till Heron City. Vi köpte glass och snackade en massa på vägen. Vi träffa dessutom Eric och sedan gick jag hem. Orkade inte med livet, "måste hem vid tio". Sa det var 5:e sekund för jag var så trött. Fast jag kom hem 22:30. -.- 
Tog en kall dusch och satte mig framför datorn. Det var en lång dag idag. drygt 16km wohooo!
 Not bad för en före detta släcker! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar