torsdag 31 juli 2014

NATTBUSS

Åkte nattbuss igår kväll. Det var inte så farligt. Jag stressade upp mig hela dagen och kollade vart ifrån och vilka stationer/bussar jag skulle ta. Fast allt gick smoothly utan att låsa dörrarna till jobbet. Jag kanske missuppfattade min kollega och trodde att man kunde låsa från utsidan. Så jag var tvungen att skjuta upp dörrarna igen och sedan låsa om dom från inifrån och gå ut från mittendörren som går att låsa utifrån.


Efter det gick jag till busshållplatsen i Gärdet och väntade helt ensam kl 1 på natten. Det var lite läskigt eftersom det vat inte ett enda liv på gatan eller i byggnaderna. Alla lägenheter var helt släckt så det såg ut som spooky town. Jag pratade med Julia på telefon, hon sa att det inte fanns några "Gamers" i denna byggnad. Sedan när bussen skulle komma trodde jag att den skulle passera min station, fick värsta chocken och ba NOOOOO STANNA!!!
Hoppade på bussen och bytte i Kungsträdgården. Därifrån gick bussen hela vägen till Norsborg.
Kom hem runt 02.30 och var as trött.

Åt min efterlängtade pizza jag väntat på hela dagen, som smakade skit. Fast jag åt hela för jag var så hungrig och såg fram emot att äta pizza. Såg sedan 3 avsnitt av Modern family. Sedan städade jag lägenheten(diska, torka bord, plocka undan grejer, etc) Hela lägenheten ser skit bra ut nu, måste bara dammsuga!

Ska dra till jobbet strax, måste gå fixa mig! Vi hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar