lördag 12 juli 2014

Grillning på kurdberget

 Tja, dagen började med att jag chillade med Willypooh. Vi snackade för det mesta och sjöng duett till Satu. Det var skit roligt! Jag köpte dessutom nya mörkläggande gardiner från Hemtex. Dom var på rea, fick dom för halva priset 249:- Jag är skit glad för nu kommer jag att sova gott, framöver! 
Efteråt åkte jag hem med Satu till vår päron. De va sura för att jag inte varit hemma så mycket sedan jag kom tillbaka. Mamma hade fixat pannkakor så jag och Satu åt en varsin med sylt, vilket va jätte gott. Därefter gick vi ut och grillade på kurdberget och kollade ut på den fina utsikten. Sol, vind och vatten. Ja, det var mest vind kändes det som. Det blåste en massa och det blev snabbt kallt. Vi grillade choritzo, hamburgare och marshmallows på engångsgrillen. Jag är värsta masterchef hahahahaha jag lovar…

Utsikten från berget
Äntligen fick min Marshmallow lite färg!
Vi hann se soldnedgången

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar