söndag 31 augusti 2014

Mongolian BarbeQue

Idag körde jag och tjejerna på lite middagsbuffé. Rätt ok mat. De hade friterade bläckfisk! Så damn good.

Vi gick till Mongolian BarbeQue på Vasagatan. Själva stället var rätt fint och inte så mycket folk. Så man kan säga att det var rätt lugnt och bra ljudnivå för att hålla en lugn konversation.

Betalade 158kr för maten och 28kr för läsk.

Jag åt mest sushi. Eller bara sushi och en bläckfiskring. Haha. Maten såg rätt bra ut. Som andra bufféer men ett snäppet bättre, skulle jag nog säga. Sushin var inte så bra. Helt ok. Som alla andra sushi bufféer. Har ätit bättre. Oh shit, har blivit kräsen om min sushi för att jag har ätit ''fancy'' sushi.

Åt massor med efterrätt. De har by the best GODASTE glassarna. Åt mango sorbet och det var så damn goooood. Bästa. Levde livet. Kommer bli fet, men så värt det.



  Sushibomb!
Glassbomb!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar