tisdag 14 oktober 2014

Produktiv måndag

Idag var det en ganska produktiv dag. Jag hann gå till skolan, läsa och plugga i biblan, gå till tvättstugan, laga mat och städa. Dock blev det mer disk efter matlagningen..

Just nu är jag lite små trött. Jag ska nog läsa lite till och sedan sova. Det får bli ett kort inlägg. Jag hann dessutom se alla nya episoder av The Walking Dead, The Vampire Dairies och Greys.

The Walking Dead säsongs start var bäst av alla dessa tre. Jag trodde den skulle suga eftersom det första avsnittet på TVD och Greys var lite tråkiga/lame. Men nej, det var massa action och saker som hände.


Spänning. Dock var TVD och greys andra avsnitt lite bättre nu. Jag hoppas att det fortsätter det hållet. 
Ska förbereda inför imorgon. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar