söndag 19 oktober 2014

Mys Helg

Wille kom på besök igen. Vi åt på subway som vanligt (stammisar), såg på en massa serier, spelade   Pirates/cooking fever, gick runt gallerian och åt massa  annat gott dvs hade en lugn helg.

När vi var ute och gick runt, köpte vi självklart glass på vår standard glassbar. Jag tog blå-gelato som vanligt, jag älskar färgen. Det är egentligen mjukglass med blå färg enligt kvinnan som jobbar där… Hon förstörde mina drömmar...
Myskväll med kanelbullar och marshmallows med varm choklad!  
Vi såg det här i Ica. Det var vår första gång som vi såg så många varianter av färger på "morötter". Det var chockande för mig, för jag brukar bara se detta utomlands där dom har allt. 

Imorgon måste jag börja äta nyttigt igen. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar