söndag 7 april 2013

Fort. 21-årsdag

Igår började kvällen med att vi var hos Natta. Peter hade gjort en grym smörgåstårta. Den var så mättande att jag orkade bara med en bit, men skulle verkligen vilja ha en till bit nu. Igår natt eller imorse höll jag (J) nästan på att dregla över att bara få en till bit. Haha. Ja, så god var den.


Det var faktiskt första gången jag har smakat på en smörgåstårta. Verkligen, varför har det tagit 20 år innan jag tagit en bit av denna läckerhet? Haha, dessutom var det även Ninnis första gång. Ja, vi har missat någonting yummy alla dessa år.


Ohmahjgaaahd, sooo damn good. 


Lite vad vi hade till förfesten. Drack dock inte Minttu. Sparar den för en speciell dag. Bilderna är från instagram som är då tagna från mobilen. De duger. Haha. Orkade inte går runt med min systemkamera. Den är för stor att släppas runt. Mobilstorlek är bra. 


Gav en liten men söt present till Natta. Okej, är kanske inte söt men jag älskar omslaget. Eller jag la bara lite rosa grejsemojs. Själva presenten slog butiken in. Det är bara ett presentkort där i. Men värsta fancy de har gjort. Normalt brukar vi få ett kuvert med presentkortet i men nu fick vi en liten specialbyggd ``låda´´. Köpte presentkortet från Vero Moda i Skärholmen. Kassörskan var otroligt snäll och därmed får hon och butiken creds här på bloggen. Och inte bara det, vi fick även choklad på köpet. Hon var inte överdrivet snäll som vissa kan vara och då slutar det med att de är jobbiga. Men hon verkade på riktigt snäll och inte fejk. 


Ninni och jag på vägen hem igår vid 03. Jävlar, vad det var packat i tuben. Vi fick nästan inte plats. Vi fick även vänta i 20min för vårt tub. Det var mindre kul. Haha. Vi tog bilden i den packade tuben så därför blev bilden ganska nära. Haha. Hur som helst, Natta, Ninni, Steffi, Jennifer och jag var på väg hem från Dovas. Innan dess var vi på en klubb som verkligen inte var bra. Dålig musik och folk som knuffades. Klubben är värsta ``känd´´ men tycker att det finns så många andra som är bättre. 

När jag skulle hämta min jacka så stod jag i värsta kön. En lucka med tre olika leder. Folk knuffades o höll på. Animals. Sedan tränger en tjej framför mig. Snabb var hon och jag lät henne ta den platsen. Bakom mig stod ett gäng killar. Och sedan efter ett bra tag så får de för sig att också tränga sig och alla knuffades på. Man kunde inte riktigt röra sig. Men exakt när luckan öppnas så tränger jag mig tillbaka och knuffar skiten ur  killen. Dont fucking mess with me. Im ghetto. Typ. 

Jag märker nu hur jag totalt glömt bort att berätta den bästa delen. Vi körde lekar hos Natta. Bästa var nog charader. Det var verkligen kul och det är svårt. Jag fick ordet polishund. Hur visar man polis? Men jag lyckades på något vis för de i laget kunde gissa. Hahah. Hur det nu var möjligt. Innan dess körde vi en lek där man har en lapp på pannan med en kändis namn och sedan  ska man gissa vem man är. Orkar inte förklara men ni kanske vet hur leken går till. 


Juan fick min lapp och fick Kim Kardashian. Haha. Trodde inte det var möjligt att gissa sig fram till det men han lyckades. Och själv fick jag Susan Boyle. Jag skulle nog aldrig gissat mig fram om inte jag fick ledtrådarna. Leken var mycket svårare än man tror. Haha, Ivan lyckades gissa sin på 2 frågor. Han var Michael Jackson och hans andra fråga var om han var vit? Och alla blev sådär tvekande. Och hahaha ja, typ vem på jorden är både vit o mörkhyad.

Vi körde även tipspromenad eller vad det nu kallas för. Där man går runt o svarar antingen 1,X,2. Vi fick köra i lag och jag var i lag med Ninni. Vi fick 2/7 rätt. Hahaha. Daamn. Det var kluriga frågor. Jag visste verkligen inte vad Venezuelas huvudstad heter. Men nu vet jag. 

Hoppas ni har haft en trevlig helg. Jag har definitivt haft en bra helg och har nu hela söndagen kvar. Haha. Helgen är inte över än :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar