torsdag 18 april 2013

Willy Wonka Tema

Kan inte sova och (M) är på väg till en väns klasskiva. De har temat: Kom från en låt, något åt den stilen. Är inte hundra men vad som helst från en musikvideo. Egentligen borde jag plugga vidare med matten men det säger verkligen stopp. Orkar inte alls. Får fortsätta under helgen.


Kom tänka på det tema jag ville ha när jag gick på gymnasiet. Men ingen verkade tycka om min ide. Fast den är fortfarande grym, enligt mitt tycke. Det jag ville ha var - Willy Wonka Tema. Alla skulle bara välja något från filmen och eftersom det inte är jättemånga karaktärer så kommer vissa vara samma. Hoppades på att alla skulle vara oompa loompas och en person är klädd till Willy Wonka. Sedan i lokalen så skulle det finnas en fet chokladfontän. Hahaha, ja om man nu får drömma vidare.


Haha fan, tänk att gå klädd som en oompa loompa på tuben. Hade bara sett galet ut. Haha. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar