fredag 1 augusti 2014

2nd day of FREEDOM!

I förrgår gjorde jag mitt sista prov och efter provet gick jag för att hälsa på Marsha som jobbade i Ropsten. Hängde en liten stund med henne innan jag åkte iväg för att möta upp Henrik. Han bjöd på pizza och det kändes bara helt underbart att ha allting avklarat och kunna njuta resten av sommaren.

FÖREVIGT SOMMARLOV!!


Hade beslutsångest över vilken pizza jag ville ha, så Henrik fick helt enkelt välja åt mig.
Han verkar inte ha sådana problem. Han valde på direkten. Det blev en calzone. 

Igår var ''1st day of freedom'' och jag visste inte riktigt vad jag ville göra. Ville gå ut från lägenheten i alla fall. Har fortfarande inte tagit årets första dopp, men känner mig inte heller så sugen för det. Vattnet ute känns för smutsigt. Med alla e-coli bakterier and shit. Haha. Hur som helst, hängde självklart med Henrik och vi åkte till Skärholmen.

Körde självklart GLASS.
 Henrik körde på kulglass, vilket var rätt gott och ser så nice ut. Ångrade stort. Haha.
Jag körde på mjukglass med nötkross. Gillade inte nötkross men mjukglassen var fortfarande god.

Köpte hem mat.
LEVER LIVET. Hehe.. going to get fat...

Lite efterrätt också. Testade för första gången detta.
Väldigt sött men helt ok. Gillar rossmaken. Not that bad.

YOLO

Idag var det ROADTRIP till Västerås! Imorgon väntar nya ''äventyr''. Peace out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar