söndag 10 augusti 2014

Espresso house and Oleary's

Idag träffade jag mina vänner i stan för att fika. Vi gick till Espresso House i Hötorget och satt där i flera timmar. Vi hade så mycket att prata om. De hade även en ganska trevlig inredning.

Jag köpte Frapino - Jordgubb och vitchoklad.
Den var BARA OK smak. Inte sååå god.

Efter Espresso House gick vi till Kungsträdgården för att se vad som fanns där. Pappa hade smsat mig tidigare om att det fanns massa mat och massa folk. Så jag trodde det var matkulturveckan. Det var det inte. Tråkigt. Istället var det Brasilien ''tema'', som jag var på något år sedan. Så det fanns brasiliansk mat, men köpte inget eftersom vi redan hade fikat. 

Det fanns rätt mycket folk och inte något vi var riktigt intresserade av så vi stack vidare till Oleary's på vasagatan. Det var helt ok där. Inte så mycket folk men drinkarna där var något dyrare.


Köpte självklart favoriten.
Strawberry Daiquiri

Fick även BÄSTA PRESENTEN av Ninni.
Helt överraskad!


KATY PERRY KONSERT BILJETTER!!

Asså omg, vet inte vad jag ska säga. Jag ÄLSKAR Katy Perry. Typ min favoritartist. Det är bara helt galet och sjukt snällt av Ninni. Jag är helt mållös och rätt glad. Haha. Ska bli fett kul att gå på konserten!
Tack, Tack, TACK!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar