söndag 24 augusti 2014

Tillbaka till Stockholm

Kom tillbaka hem igår kväll. Var trött från resande och orkade inte riktigt göra något än att kasta mig i säng. Har verkligen saknat min säng. I Göteborg har jag sovit på golvet de senaste 8 dagarna. Hur som helst, det är skönt att vara tillbaka i Stockholm men saknar Göteborg ändå lite grann.

Innan jag åkte hem taggade mamma och jag till centrum och köpte två tårtbitar hem.
En med grädde och hallon, och den andra med choklad.
 Vi ville smaka på båda så vi delade på hälften var.
 Chokladtårtan var SKITGOD. Den andra var bara ok. Men shit vad nice med tårta!

Till lunch hade jag panpizza. Hihi. Varje dag.
Love the extra fat.

Lite utsiktsbilder från Göteborgs pendel.
 Vattnet längs spåret. Så sjukt fint. Detta borde Stockholm skaffa.
 Vi får typ bygga fet cementgrop och sen låta all översvämning ta plats.
 Sen har vi vår egna sjö i Stockholm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar