måndag 18 augusti 2014

My day in pictures - Dag 4

Idag vaknade jag runt 04 och sällskapade mamma som skulle till jobbet. Efter att hon hade dragit somnade jag om. Vaknade runt 11-12. Hade hela lägenheten till mig själv.

Åt persika. Den smakade BAJS-ILLA. Den hade knäppaste konsistensen också.
Åt ju en hel del (som ni ser på bilden) innan jag gav upp och kastade den.
 Var rätt uttråkad och visste inte vad jag skulle hitta på. 
 Ser ni hur nära Lidl är. Det är SJUUUKT nice.
Jag tog en promenad dit.
 Köpte Citron Sorbet för 25kr. Helt ok.
Mammas blomma.
ICA bakom mammas lägenhet säljer mjukglass för 15kr!
Så gott. Ni vet vart ni kommer att hitta mig de närmaste dagarna.

Mamma och jag gick även till centrum och till deras Ica Kvantum.
Köpte strössel för de inte har det på ICA med mjukglassen. Höhö.

Kollade på idol kl 20.00.
Skittråkig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar