fredag 8 augusti 2014

Lite bilder från födelsedagen

Bilderna är tagna från mobilen, men här får ni lite förhandstitt på födelsedagen. Marsha var min personliga fotograf så mer och bättre bilder kommer senare.

SUSHI NIGHT




Ja, rullarna blev megastora. HAHA. Goda ändå.

THE PRESENTS

Fick bästa presenterna! 
Tack Marsha och Henrik för de fina presenterna och för en superbra födelsedag!
(Av Marsha: Tallrikarna, nagellack ESSIE, Fotoram, hopprep, SUSHEZI!! och en awesome kudde som inte är med på bilden)
(Av Henrik: Pilbågen och tillbehör som inte är med på bilden, tillbehör som måltavla och extra pilar)

Fick allt jag kunde önska mig. TACK!! Måste även tillägga att jag fick pengar från föräldrarna och av Henriks mor fick jag en jättefin väska med mumin-motiv. LOVE IT. 

THE CAKE made by Marsha
Superdelicious and superblue.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar